Budżet obywatelski Płock 2018: zasady
WYNIKI: http://mojemiasto.plock.eu/index.php/edycja2017/70-poznajcie-wyniki-glosowania
Najwięcej głosów zdobył projekt "Rozbudowa Centrum Terapeutyczno-rehabilitacyjnego w Specjalnym Ośrodku Szkolno-Wychowawczym nr 2 w Płocku o II piętro".
______________________________________
Budżet Obywatelski Płocka to konsultacje społeczne z mieszkańcami Płocka dotyczące części wydatków z budżetu Miasta Płocka określanych jako „Budżet Obywatelski Płocka”.
Mieszkańcy mogą złożyć swoje projekty w ramach dwóch kategorii:
Ogólnomiejski – dotyczący potrzeb mieszkańców więcej niż jednego osiedla
Osiedlowy – dotyczący potrzeb mieszkańców jednego z 21 płockich osiedli lub jego części, np. ulicy.
Przewidywana kwota środków przeznaczonych na Budżet Obywatelski Płocka wynosi 5 mln złotych.
Projekty do zrealizowania w ramach Budżetu Obywatelskiego Płocka może zgłosić:
–każdy mieszkaniec Płocka, tj. osoba zameldowana na pobyt stały lub czasowy, który najpóźniej w dniu zgłaszania projektu kończy 16 lat,
–grupa mieszkańców, w skład której wchodzą osoby zameldowane na pobyt stały lub czasowy, które najpóźniej w dniu zgłaszania projektu kończą 16 lat,
–rada mieszkańców osiedla, działająca na terenie miasta Płocka,
–organizacja pozarządowa zarejestrowana i działająca na terenie miasta Płocka
Mieszkaniec, grupa mieszkańców, rada mieszkańców osiedla lub organizacja pozarządowa może złożyć więcej niż jeden projekt.
Zgłaszanie projektów było możliwe w dniach: 4 lipca - 13 sierpnia 2018 r.
W głosowaniu może wziąć udział każdy mieszkaniec Płocka, zameldowany na pobyt stały lub czasowy na terenie miasta, który najpóźniej do ostatniego dnia głosowania ukończył 16 lat.
Głosowanie mieszkańców odbywa się w dniach 1 do 14 października 2018 r. Z kolei jego wyniki poznamy 22 października 2018 r.